неділя, 27 листопада 2016 р.

Very necessary

Я знову роблю крок до твого серця,
я знову відчиняю двері, за якими очі бачитимуть душу.
Твої - мої, мої - твої манери,
я відчуваю як пече у грудях.
Всі чують лиш якісь тонкі прозорі звуки,
а я - такий чужий і такий рідний невгамовний крик мовчання.

Що цього разу небо заховало в себе за спиною,
що цього разу розум приготує серцю?
Тільки якась логічна послідовність
передбачених раніше нами дій робитиме ще, власне,
цей єдиний крок 
і більше жодних рухів вправо-вліво.

Ти знаєш, на папір не завжди ллються речення і фрази,
частіше сльози, погляд наче в глибину.
Коли читаю твої розкидані між комами й крапкАми записи,
коли усі промовлені уголос паузи залишаються в мені,
тоді нічого більш не залишається, лише сказати :
"Говори зі мною. Говори, будь ласка."

Немає коментарів:

Дописати коментар