пʼятниця, 26 серпня 2016 р.

(в-) дихаю.

я знову відчую тебе першим подихом осені,
закутаюсь в плед і в'язатиму теплі, запалені серцем думки,
щоб знову про тебе, щоб знову з тобою
писати рядки.
і навіть, якщо в мені стане менше метафор, римованих слів,
ти завжди вір моїм очам, вір правді : я щаслива, коли поруч ти.

щовечора, наперекір усім прогнозам погоди 
будь готовий побачити сонце,
чи то за горизонтом, чи то у душі...
знаєш, ти посміхнись - я відчую,
хай ці імпульси твоїх вуст проникнуть крізь мене
і в найбільш вітряний день зігріють, захистять від дощів.

мій Хороший, приходь до мене у снах, зі запахом опалого листя
і власних листів,
приходь словами, звичками, тишею,
загубленою кількістю днів.
хай ці зустрічі будуть більш ніж "завжди".
а вони неодмінно "будуть",
якщо там будеш ти.

Немає коментарів:

Дописати коментар